Wine&Dine

Vogue Hajó-étterem - élmények az Étterem Hétről

2018. október 09. - Wine and Dine

Sziasztok Gasztroimádók!

Végre eljött az Étterem Hét! Október 8-14 között az ország TOP éttermeibe látogatatunk el, és kedvező áron, három fogásos menüket kóstolhatunk.

Kell ennél több a boldogsághoz?

 

Szandi a héten a Vogue Hajó-étterembe látogatott el. Ha szerintetek is jól hangzik a zellerkrémleves, bacon chips-szel, vagy a 'Vogue' burger csónakburgonyával, akkor olvassátok el az élménybeszámolóját!

43612918_479839325863843_5478634740607090688_n.jpg

Sziasztok! Én Szandi vagyok és ma a Vogue Hajó-étteremben átélt élményekről fogok nektek írni.

Először is, szeretném, ha tudnátok, hogy:

az Étterem Hét tényleg egy remek lehetőség arra, hogy az ország legjobb éttermeiben egyetek!

 

Én már évek óta kihasználom ezt a jó kis lehetőséget, és jobbnál jobb helyekre jutottam el.

Régóta álmodoztam már arról, hogy egy hajón vacsorázzak, szép kilátással, gyertyafénynél...Ezért idén a Vogue Hajó-étteremre esett a választásom, ami Budapesten, a Carl Lutz rakparton található. Innen tökéletes kilátás nyílik nem csak a Dunára, hanem a kivilágított Budai várra és a Margit-hídra is. Így néz ki maga a hajó:

43500763_310408333090300_391105567424249856_n.jpg

Az étterem belső berendezése nagyon kifinomult. Mindenhol faborítású burkolattal találkozunk, ami nagyon kellemes, meleg hangulatot áraszt. Mindenhol láthatunk valamilyen apró, hajós kiegészítőt. Így néz ki az étterem belülről:

43473028_161557688116077_8150544650046799872_n.jpg

És ilyen a kilátás a hajó orrából - mi is itt kaptunk helyet. Tökéletes helyszín egy romantikus estéhez.. 

43519238_2134625713517918_6346205936691970048_n.jpg

De jöjjön is a lényeg: vagyis a menü!

Az Étterem Hét alatt a vendégek az alábbi menüsorból választhatnak:

Választható előételek/levesek:

- Grillezett bacon-os mozzarella, rukkola ágyon
- Sonkás - spenótos rolád fehér felhőn
- Zellerkrémleves, bacon chips-szel
- Házi tyúkhúsleves

Választható főételek:
- Bacon-nel bordírozott citromos jérce medallion, cukkini ágyon, rösztivel
- Zöldfűszeres lazacfilé tabuléval
- 'Vogue' burger csónakburgonyával
- Lasagne erdei gombával, fűszeres paradicsomszósszal

Választható desszertek:
- Csokoládé mousse Baileys permettel 
- Fahéjas almatorta vaníliaszósszal

Lehet ételérzékenységgel jót enni?

Mivel laktózérzékeny vagyok, mindig nagyon oda kell figyelnem arra, hogy olyat egyek, amiben nincs tej, tejszín vagy sajt. Ezt a problémát már előre jeleztem az étteremnek, a foglalásnál. Nagyon pozitív volt a fogadatás, hiszen egyrészt tudták, hogy én vagyok az, aki laktózérzékeny, másrészt pedig fel is ajánlották azokat az ételeket, amik tejtermék nélkül készülnek.

Előételként a házi tyúkhúslevest választottam, amiről elmondhatom, hogy életem legjobb húslevese volt! Minden íz összeérett benne, éreztem a húst, a zöldségeket, és a fűszereket is. Ilyen jól nézett ki:

43395104_309100856342426_7577200446272438272_n.jpg

A főételem a 'Vogue' burger volt, csónakburgonyával. Nagyon izgalmasan hangzott már a neve is, ezért választottam ezt. Természetesen sajt nélkül készítették el nekem. A Vogue burger egy újragondolt, trendi hamburger, egy hatalmas hamburger hússal, salátával és egy isteni édeskés öntettel - ami tökéletesen kiegészítette a hús ízét. A hamburger zsemle helyett alul és felül is krumplit helyeztek el. Na de nem csigázom tovább az érzékeket, így nézett ki a Vogue burger:

43462887_172086363713270_5565024039216349184_n.jpg

A leves és a főétel között nem telt el túl sok idő, de éppen elég volt arra, hogy várjuk a következő fogást. A desszertre már valamivel többet kellett várnunk - de ez sem volt zavaró, hiszen addig beszélgethettünk és élvezhettük a gyönyörű kilátást.

És így érkeztünk el a desszerthez. Mint már említettem, az étterem nagyon figyelmes volt az ételérzékenységemmel kapcsolatban, és a választható desszertek helyett felajánlottak nekem egy szuper gyümölcstálat. Ebben mindenféle gyümölcs volt, például körte, alma, ribizli és szőlő. Ez a könnyű desszert nagyon jól esett az étkezés végén.

Elmondhatom, hogy összességében úgy álltam fel az asztaltól, hogy teljes mértékben jól laktam, nem éreztem magam rosszul a túl sok mennyiségű étel miatt - mint az átlagos étteremlátogatások után.

43551129_876231369242640_1097449493718106112_n.jpg

Ajánlanám-e a Vogue Hajó Éttermet másoknak is?

Igen, mindenképpen! Elégedett voltam mindennel: a fogadtatással, a felszolgáslással, a gyorsasággal, az ételek ízével és minőségével, az italokkal és a hangulattal is. Nem beszélve a kilátásról!

Ha valaki esetleg attól félne, hogy mozogni fog a hajó a vízen, akkor megnyugtatom: egyáltalán nem éreztem azt, hogy egy hajón vagyunk.

Remélem, hogy meghoztam a kedveteket az Étterem héthez és a Vogue Hajó-étteremhez!

Enjoy!

Szandi

 

Képek forrása: saját

Menü forrása: etteremhet.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://winendine.blog.hu/api/trackback/id/tr8914291953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása